Dodge se vyžívá v názvosloví spojujícím s peklem. Po Dodge Challenger SRT Hellcat přichází ještě pekelnější verze s označením Demon. Pekelné jsou ale nejen názvy, ale také samotné auto.
Název Challenger byl v nabídce automobilky Dodge od počátku 70. let. Poslední model třetí generace se začal prodávat v roce 2008. Nyní Challenger končí – alespoň co se jména týká.
Jsou tři - Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Jenže pokud jste fanoušky toho posledního a zároveň máte rádi kabriolety, máte smůlu - moderní Challenger se s plátěnou střechou nevyrábí. Přesto se na internetu v...
Jsou tři - Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Jenže pokud jste fanoušky toho posledního a zároveň máte rádi kabriolety, máte smůlu - moderní Challenger se s plátěnou střechou nevyrábí. Přesto se na internetu...
Osmiválec 5,7 Hemi v Dodge Challenger a dalších autech koncernu FCA by po zhruba patnácti letech ve službě mohl být nahrazen podstatně menší pohonnou jednotkou. Ta by se mohla s jistými úpravami montovat i do Alf Romeo.
Poslední představený Dodge Challenger nabízí nejvíce koní v historii tohoto modelu a všechno v něm bylo podřízeno co nejlepším výkonům ve čtvrtmílovém sprintu. K mání je dokonce i brzdný padák.
Automobilka Dodge postupně představí sedm speciálních verzí modelů Charger a Challenger, které příští rok ve výrobě končí. Vyslyšela také prosby fanoušků a spolu s nezávislou karosárnou oficiálně nabízí challenger bez...
Příští generace Dodge Charger a Challenger, které mají přijít přespříští rok, patrně nedostanou ani nový řadový šestiválec. Nejnovější zprávy hovoří o tom, že to budou elektromobily.
Chystaný řadový šestiválec GME-T6 by mohl nabídnout od 360 až nad 500 koní, a tak v nabídce Dodge Challenger či i dalších aut koncernu Stellantis nahradit dosavadní 5,7l V8 Hemi.
Poslední vyrobený Dodge Viper a Challenger SRT Demon koupil zatím neznámý člověk ve víkendové aukci. Zaplatil za ně rovný milión dolarů, tedy více než 22 miliónů korun. Spolu s aukčním poplatkem budou tyto peníze věnovány na...
Dodge začal nově nabízet pro své modely Challenger a Charger v provedení SRT oranžový lak Go Mango, který odkazuje do sedmdesátých let minulého století.
Po modelech Dodge Charger a Challenger dostane několik rozlučkových edicí i osmiválcové SUV Dodge Durango, jehož výroba skončí v tomto roce. První speciál nese označení SRT 392 AlcHEMI.
Posledním vyrobeným kusem Dodge Challengeru se stal extrémně výkonný speciál SRT Demon 170 s výkonem přes 1000 koní, lakovaný v černé barvě Pitch Black.
Poslední vrcholová verze Dodge Challenger má být k mání v omezeném počtu, má spalovat palivo E85 a mohla by mít přes 900 koní. Odhalení se očekává už příští měsíc.
V USA byla ohlášena nová svolávací akce na automobily, konkrétně na modely Dodge Charger a Challenger. Chyba je opravdu unikátní. Nevhodné disky a pneumatiky znamenají, že v podbězích není dost místa.
Nejextrémnější vůz značky Dodge bude mít hromadu zajímavých technologií, které mu mohou přinést mnoho zákazníků. Jednou z nich je například brzda u převodovky, takzvaná TransBrake.
Challenger a Charger byla normální velká auta. Pak přišel Tim Kuniskis a pomocí kompresorové V8 Hellcat udělal z Dodge opět lákavou značku. Nyní má totéž udělat pro Alfu Romeo a Maserati. Musíme se soustředit na globální růst,...
Dodge Challenger SRT Demon je jakýsi silniční dragster, mnozí ho označují za nejrychlejší sériové auto světa. Nejde ale o maximální rychlost, nýbrž o zrychlení. Z klidu na stovku to demon zvládne za 2,3 sekundy.