V případě zavedení emisní normy Euro 7 bude Škoda Auto muset zavřít jednu výrobní halu a o práci přímo u automobilky přijde 3 000 lidí. Včetně dodavatelů půjde o asi 10 000 propuštěných, řekl člen představenstva...
Plenární zasedání Evropského parlamentu přijalo pozici k návrhu normy EURO 7, a to v přijatelnější podobě dle zprávy zpravodaje návrhu českého europoslance Alexandra Vondry ve výboru ENVI. Dále budou zahájeny trialogy a...
V případě zavedení emisní normy Euro 7 bude Škoda Auto podle člena představenstva Martina Jahna muset propustit 3 000 lidí a zavřít jednu výrobní halu. Včetně dodavatelů pak půjde o zhruba 10 tisíc propuštěných lidí. Jahn to...
Česká republika společně s Francií, Itálií, Slovenskem, Rumunskem, Bulharskem, Maďarskem a Polskem odmítá současnou podobu návrhu emisní normy EURO 7 a prosazuje významné úpravy textu.
Ke skupině zemí nesouhlasících s navrženým zněním emisní normy Euro 7 se během čtvrtečního ministerského zasedání v Lucemburku přidalo Německo. Novinářům to po jednání s unijními kolegy řekl český ministr dopravy Martin...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto díky očekávanému odkladu zavedení emisní normy Euro 7 nezavře jednu výrobní halu a nepropustí 3000 lidí, jak dříve avizovala. Firma totiž nebude muset předčasně ukončit výrobu modelů...
V případě zavedení emisní normy Euro 7 bude Škoda Auto muset uzavřít jednu výrobní halu a o práci přímo u automobilky přijde 3000 lidí. Včetně dodavatelů pak půjde o zhruba 10 000 propuštěných lidí. Důvodem je ekonomická...
V případě zavedení emisní normy Euro 7 by Škoda Auto musela uzavřít jednu výrobní halu a o práci by přišlo kolem 3000 lidí. V rámci celého dodavatelského řetězce by podle něj přišlo o práci až 10 000 lidí. Automobilka...
Česká republika, Německo, Itálie, Polsko, Rumunsko, Maďarsko, Slovensko a Portugalsko mají výhrady k současné podobě návrhu nové emisní normy EURO 7 a budou požadovat odložení její účinnosti a některé země i zmírnění jejich...
Nově dohodnutý kompromisní návrh emisní normy Euro 7 znamená podle tuzemských automobilek výrazné zlepšení proti původnímu nepřiměřenému návrhu Evropské komise. Norma však bude i přes navržené úpravy vyžadovat vysoké...
Zákaz prodeje nových vozidel se spalovacími motory po roce 2035, návrh normy EURO 7 a rozvoj přeshraničního spojení mezi oběma zeměmi. To byla hlavní témata jednání ministra dopravy Martina Kupky a německého spolkového ministra...
K návrhu emisní normy Euro 7 mají výhrady i v Německu na všech úrovních, od automobilového průmyslu, přes autoklub ADAC až po vlády regionální i spolkovou.
Česká republika bude na nadcházejících finálních jednáních o podobě emisní normy Euro 7 prosazovat realistické nastavení technických detailů výroby automobilů, řekl na středeční tiskové konferenci ministr dopravy Martin Kupka....
Německá automobilka Volkswagen ve čtvrtek vyzvala k odkladu nové normy pro automobilové emise v Evropské unii. Navrhuje, aby norma Euro 7 vstoupila v platnost nejdříve na podzim 2026, tedy o více než rok později, než se plánuje....
V pondělí dohodnutý kompromisní návrh emisní normy Euro 7 znamená podle tuzemských automobilek výrazné zlepšení proti původnímu nepřiměřenému návrhu Evropské komise. I přes navržené úpravy však bude norma vyžadovat vysoké...
Při dnešním jednání Výboru stálých zástupců COREPER I představí Česká republika své výhrady vůči současnému návrhu emisní normy EURO 7 zástupcům Španělska, které od 1. července předsedá Radě EU.