Skupina Renault v rámci čtvrtečního oznámení nové strategie s názvem „Renaulution” oznámila úzkou spolupráci mezi značkami Dacia a Lada. Rumunská automobilka rovněž ukazuje nové logo na konceptu Bigster.
Francouzská automobilka Citroën představila nové logo, identitu a slogan. S nástupem elektrické éry se vrací do minulosti, nová grafika připomíná začátky firmy do druhé světové války.
Městská část Praha 10 ve čtvrtek představila nové logo, které odkazuje na římskou číslici X. Radnice novou vizuální identitu a logo vybrala v soutěži, o kterou se postarala organizace Czechdesign. Vítězný návrh zpracovalo...
Přivítejte nový Volkswagen. Tak v úterý zahájil německý koncern svou tradiční večerní prezentaci před frankfurtským autosalonem. A rovnou odhalil i nové logo. Podstata zůstává zachována, forma je jednodušší.
V půlce ledna představila Praha 3 nové logo městské části i celou vizuální identitu. Logo vzbudilo rozporuplné reakce. Podle některých kritiků připomíná lístek z hospody nebo »lajnu koksu«. Objevila se ale i spousta pozitivních...
Fintech služba MALL Pay mění vizuální identitu. Nové logo v podobě symbolu pro bezkontaktní placení NFC, které nahrazuje předešlou stylizovanou platební kartu, má podtrhovat změny, kterými služba prochází. MALL Pay například...
Poté, co se nové logo rumunské automobilky poprvé objevilo na konceptu Bigster, je podoba vizuální identity značky potvrzena oficiálně. Zkrácenou podobu tvoří písmena D a C.
Humanitární organizace Člověk v tísni mění dosavadní logo, které asociovalo ohrožení, za značku, která působí příznivěji a je univerzálně srozumitelná, uvádí organizace. Zavádění nového loga, které vytvořilo Studio Marvil...
Nové logo Renaultu už se objevilo nejen na sociálních médiích, ale také na konceptu 5. Nyní však máme oficiální potvrzení změny. Tvar kosočtverce zůstává, jednodušší tvary jsou modernější, logo ale zároveň připomíná to ze...
Univerzita Karlova (UK) v Praze představila v pondělí své nový propagační vizuální styl v podobě stylizované svatováclavské koruny doplněné nápisem s názvem školy, variantou je logo se zkratkou UK. Nový styl se bude využívat...
Společnost PepsiCo v úterý při příležitosti 125. výročí založení firmy představila nové logo. Nový vizuální design globální nápojový gigant začne zavádět postupně. Na podzim ho uvede na trhu v Severní Americe a ve zbytku...
Mediální zastupitelství Media Club po devíti letech mění logo i svou grafickou výbavu. Nový symbol, použitá barevná paleta i přidané logo Primy synergicky odrážejí klíčové atributy skupiny Prima, oznámila televize v tiskové...
Velké bílé písmeno S na černém podkladu. Pod ním modro-žluto-červená trikolóra. Nad eskem tři zlaté hvězdy. Ve čtvrtek odhalené logo fotbalové Sparty je vrcholem nové vizuální identity klubu. Nahradí současný poznávací znak,...
Výstaviště Praha v sedmé městské části mění svou vizuální identitu. Nový vizuální styl se sloganem Na Výstavišti se promítne do navigace v areálu, externí a interní komunikace a rovněž do propagačních materiálů.
Univerzita Karlova v pondělí se začátkem akademického roku představila novou grafiku v podobě stylizované svatováclavské koruny doplněné nápisem s názvem školy, variantou je logo se zkratkou UK. Škola ho hodlá používat v...
Česká spořitelna mění logo. Upouští od červené barvy na modrém pozadí a název nově vyvedla v bílé barvě na barevném pozadí. V kampani poprvé používá inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního...