Nečekané tradice (Unexpected Traditions). Novou on-line kampaň pro zahraničí trhy spouští Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Originální vizuály, které bez klišé představují všechny kraje Česka, připravila pro...
Stěžejní aktivitou projektu Česko – naše destinace, jehož cílem bylo zvýšení podílu trávení volného času v tuzemsku a vyzvednutí rostoucí kvality nabídky služeb, byla rozsáhlá komunikační kampaň realizovaná v poslední...
Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům příjmů v rámci cestovního ruchu. Golf získává na oblibě jak u domácích, tak zahraničních turistů. Česko v tomto ohledu...
V reakci na drtivé dopady celosvětové pandemie na sektor cestovního ruchu připravuje agentura CzechTourism mimořádnou kampaň, která spojí různé aktivity agentury pod jeden koncept #světovéČesko a podpoří domácí turismus.
BESIP spouští během dvou měsíců další velkou kampaň. Po velmi úspěšném „Děláš to taky!“ se tentokrát zaměřuje na viditelnost chodců v kampani „Vidíme se?“
Do Česka za vínem? Proč ne. Že má malá země v srdci Evropy co nabídnout i ve vinařské turistice, bude Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism prezentovat na červencovém veletrhu National Geographic Traveller Food Festival v...
Česká republika zve na velkolepé oslavy. U příležitosti stého výročí od založení samostatného Československa (1918) i ostatních zásadních milníků uplynulého století (výročí let 1968 a 1993) pořádá desítky jedinečných...
Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat, ukáže zahraničním turistům letošní klíčová kampaň agentury CzechTourism „Unexpected Wellbeing“. Navazuje na odborníky oceňovaný originálně-nápaditý vizuál „Unexpected...
Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a...
Zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko uskutečnilo další ze svých projektů zaměřených na švédské hráče golfu: tentokrát to byla brandová kampaň s významnými golfovými časopisy Golf Digest a Golf Bladet.
Státní agentura CzechTourism spustila ve Spojených státech vánoční televizní kampaň, kterou americké turisty zve k návštěvě České republiky v příštím roce.
Kampaň agentury CzechTourism, která probíhala v září a říjnu na sociálních sítích ve Skandinávii a v Beneluxu, oslovila 5,8 milionu uživatelů Facebooku, vygenerovala přes 16,1 milionu zobrazení a prostřednictvím speciálních...
Na Facebooku a Instagramu ve více než dvaceti zemích světa se rozběhla kampaň agentury CzechTourism, jejíž cílem je představit to nejlepší z České republiky a udržet ji v popředí zájmu zahraničních turistů i v roce 2021.
V Německu dnes startuje podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu.
Udržet Česko v povědomí široké slovenské veřejnosti jako atraktivní turistickou destinaci pro zimní dovolenou nebo výlet má za cíl právě probíhající marketingová kampaň agentury CzechTourism na Slovensku.
Skupina Prima spouští doposud největší image kampaň na podporu svého hlavního televizního kanálu a značky Prima. Kampaň komunikuje základní hodnoty důležité pro její klíčové cílové skupiny, jako jsou přátelství,...
Třináct japonských bloggerů navštívilo ve spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v září a říjnu Českou republiku, aby zde zmapovali na japonském trhu méně známé destinace.
Známý anglický veterán sir Tom Moore spouští novou kampaň. Ta má přispět ke zlepšení duševního zdraví v současné nelehké době, a vybízí společnost k pobytu na čerstvém vzduchu. Součástí tohoto projektu je spolupráce...