V minulém díle jsme si vykreslili raketku za pomoci třídy Sprite. Dnes tento pomocný objekt znovu využijeme a pustíme se do vykreslování přilétávajících bonusů.
V předchozích dílech seriálu jsme si vykreslili pozadí, raketku a rozpohybovali jsme přilétávající bonusy. Nyní se pustíme do tvorby asteroidů, střel a implementace kolizí.
V novém díle našeho seriálu o programování her pro Windows Phone v XNA se podíváme na animace a dotyková gesta na displeji. Připravte si raketku a jdeme na to :-)
V dnešním díle našeho seriálu se podíváme na vykreslování textu a na to, jak hru lokalizovat do dalších jazyků. Také si ukážeme, co je nutné pro nahrání titulu do Marketplace.
V dnešním díle budeme pokračovat s popisem užitečných triků pro vývoj XNA her pro Windows Phone. Podíváme se na možnosti, jakým způsobem se dají ve hrách načítat a ukládat data.
Pokud se chcete naučit programovat hry pro Windows Phone v XNA, máme pro vás tipy na semináře. Termíny v Brně a v Hradci Králové volně navazují na hands-on-lab, který proběhl…
V druhém díle video seriálu o vývoji XNA her si rozpohybujeme objekty a ukážeme si ovládání pohybovým senzorem. Také se podíváme, jak na WP můžeme ukládat a načítat data.
Dnes se pustíme naplno do praxe, ukážeme si jak tento framework nainstalovat a nastavit. V druhé části článku si projdeme rozdíly MonoGame a XNA a upřesníme si, na co dát při vývoji pozor.