Holding Nielsen odkoupil většinový podíl v tuzemské výzkumné agentuře Mediareserch, která se mimo jiné podílí na projektu NetMonitor. Ten měří návštěvnost českého Internetu.
Netmonitor je nejrozšířenější veřejnou metrikou návštěvnosti stránek českého internetu. Nyní vedle klasických parametrů návštěvnosti webů začal měřit i desktopové aplikace . První sledovanou je Skype. Jak ukazují aktuální...
NetMonitor dnes ve svých výstupech filtruje návštěvnost mobilních stránek. Od ledna 2015 přijde další změna – čísla na základě zařízení, ze kterých uživatelé přišli.
NetMonitor zůstane v rukou stávajícího provozovatele, agentury Gemius. Ta vyhrála tendr a slibuje nové funkce a rychlejší dodávky dat. Ze dvou finalistů byl nakonec v tendru Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) úspěšnější...
Počítač, mobil nebo tablet. A to všechno dohromady. NetMonitor přijde od začátku prázdnin s novou metrikou. Nová metrika by měla být dostupná v denních, týdenních i měsíčních datech, včetně návštěvnosti ze zahraničí. Dosud...
Tuzemská internetová populace se v listopadu rozšířila na rekordních 7,22 milionu lidí starších deseti let. Je to zhruba o dvě procenta více než v říjnu. Vyplývá to z projektu NetMonitor.
Počet návštěvníků tuzemských webů v červnu klesl proti předchozímu měsíci o 2,4 procenta na 6,7 miliónu. Množství zhlédnutých stránek se snížilo o 7,7 procenta na 13,75 miliardy. Vyplývá to z měření NetMonitor společnosti...
Počet návštěvníků internetu z mobilních telefonů se v září proti srpnu zvýšil o dvě procenta na 4,8 milionu lidí. Počet zhlédnutých stránek ale o čtyři procenta klesl na 2,76 miliardy. Vyplývá to z měření NetMonitor.
Kategorie e-commerce se během listopadového Black Friday stala největším měsíčním skokanem v návštěvnosti měřené části českého internetu, oznámila agentura Gemius, která měření pro SPIR zajišťuje. Nárůst co do počtu...
S prudkým nárůstem nakažených novým koronavirem koreloval i nárůst návštěvnosti ve zpravodajské sekci českého internetu. Nejvíce se zpravodajství četlo z tabletů (21 %), pevné počítače a notebooky tvořily střed (16 %) a...
Průměrný čas, kteří Češi strávili v březnu na internetu, se proti únoru kvůli koronavirové epidemii zvýšil o 50 procent na 24 hodin a 35 minut, vyplývá to z měření NetMonitor. Češi také více nakupují přes e-shopy. Tržby...
Pandemie koronaviru připoutala Čechy k obrazovkám počítačů. Podle měření NetMonitor na internetu strávili jen v březnu o 50 procent více času, než je běžné. Tím se více vystavili nejrůznějším kybernetickým hrozbám, které...
Protipandemická opatření listopadu se podle NetMonitoru promítla do nákupních trendů. Uvedly to Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a agentura Gemius. Kvůli uzavírce kamenných prodejen se v listopadu oproti říjnu zvýšila...
Listopadový lockdown mimo jiného ovlivnil způsob nakupování a to se projevilo nárůstem návštěvníků webových stránek v kategorii E-commerce – prodej, uvádí tisková zpráva o měření NetMonitor. V listopadu rostla i návštěvnost...
Tragická nehoda Petra Kellnera výrazně ovlivnila počet návštěvníků zpravodajských a ekonomických webů, vyplývá z výsledků březnového měření NetMonitor. V den, kdy byla zpráva zveřejněna, zaznamenaly ekonomické weby...
V dubnu rostl zájem uživatelů o webové stránky v kategorii Cestování – obsah, která zahrnuje weby s popisem jednotlivých destinací a radami ohledně cestování, vyplývá z výsledků měření NetMonitor. Lidé v dubnu hledali i...