Hlavní město vyhlásilo v zastoupení městské společnosti pro správu nemovitostí TRADE CENTRE PRAHA (TCP) otevřenou soutěž na návrh loga a vizuální identity Viaduktu Karlín. Tak se bude jmenovat projekt, který v následujících letech...
Praha 6 se chystá v průběhu dubna vypsat soutěž na novou vizuální identitu městské části. Ke spolupráci přizvala organizaci Czechdesign, která mimo jiné organizovala podobnou soutěž i pro Prahu 3. Změna loga ale vyvolala...
Praha 6 se chystá v průběhu dubna vypsat soutěž na novou vizuální identitu městské části. Ke spolupráci přizvala organizaci Czechdesign, která mimo jiné organizovala podobnou soutěž i pro Prahu 3. Změna loga ale vyvolala...
Muzeum umění Olomouc (MUO), které spravuje bohaté sbírky od starého po moderní umění, má novou jednotnou vizuální identitu. Vzešla z designérské soutěže, kterou měla na starosti společnost Czechdesign.
Chrudim a její organizace se budou prezentovat v jednotné podobě. Radnice si nechala vytvořit novou vizuální identitu města, změní se barevné provedení propagačních materiálů, slogan a „roztančená písmena v názvu města“.
Hlavní město vyhlásilo otevřenou soutěž na návrh loga a vizuální identity Viaduktu Karlín. Tak se bude jmenovat projekt, který v následujících letech zkultivuje veřejný prostor pod oblouky Negrelliho viaduktu. První oblouk by měl...
Novou muzejní 3D virtuální prohlídku spustí na svých webových stránkách a Facebooku na Štědrý den Vlastivědné muzeum v Olomouci (VMO), které se v pátek v důsledku zpřísnění vládních koronavirových opatření veřejnosti...
Městská organizace Prague City Tourism v rámci Designbloku představila novou vizuální identitu, kterou chce Prahu prezentovat nejen českým, ale hlavně zahraničním turistům. V rámci obměny byly vytvořeny například zcela nové...
Městská organizace Prague City Tourism v rámci Designbloku představila novou vizuální identitu, kterou chce Prahu prezentovat nejen českým, ale hlavně zahraničním turistům. V rámci obměny byly vytvořeny například zcela nové...
Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro děti, mění vizuální identitu. Ta má za cíl oslovit školáky ve věku 8-12 let, pro něž je vysílání Rádia Junior primárně určeno.
Vlastivědné muzeum v Olomouci se rozhodlo po svém znovuotevření prodloužit o několik měsíců své dosud nejnavštěvovanější výstavy, které byly kvůli vládním opatřením uzavřené od poloviny března.
Ministerstvo dopravy vypsalo v posledním předvánočním týdnu novou soutěž na poradce, která pomůže státu s realizací projektu PPP na dálnici D4. Cílem je získat dostatečně kvalifikované poradce pro zadávací řízení, ve kterém...
Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu. Jejím cílem je vytvořit dlouhodobý vizuální styl nejposlouchanějšího rádia v České republice a přiblížit se i k mladším...
Město Benešov se za využití dotačních finančních prostředků připravuje na projekt digitalizace systémů. Jeho nedílnou součástí byla i soutěž o vizuální identitu.
Výstaviště Praha v sedmé městské části mění svou vizuální identitu. Nový vizuální styl se sloganem Na Výstavišti se promítne do navigace v areálu, externí a interní komunikace a rovněž do propagačních materiálů.
Stavebními úpravami prochází Vlastivědné muzeum a galerie v České Lípě, které je uzavřené až do února příštího roku. Cílem rekonstrukce je snížení energetické náročnosti budovy.
Pražští radní schválili na svém pondělním zasedání vypsání designérské soutěže na sjednocení vizuální identity Pražské integrované dopravy (PID) a dopravy ve Středočeském kraji, se kterou se pražská doprava stále...
Nový přírůstek do stálé historické expozice Českolipska získalo Vlastivědné muzeum a galerie v České Lípě. Kolekci obohatil plně funkční historický a technicky velmi cenný vidlicový fotografický ateliérový přístroj. Aparát...
Vlastivědné muzeum v Olomouci dnes otevřelo stěžejní výstavu letošního roku s názvem Dětský svět, která návštěvníky provede životem dítěte v posledních 200 letech a jeho změnami.