Nové Audi SQ5 TDI dostalo technologie podobné, jako větší SQ7, tedy mikrohybridní systém a elektrický kompresor. Má permanentní pohon všech kol a obrovskou studnu točivého momentu.
Chtěli jste sportovní SUV, ale všechna byla příliš vysoká? Pak zkuste upravené Audi SQ5. To dostalo od tunera ABT Sportsline 72 koní navíc, ale přišlo o 60 mm světlé výšky. Vypadá teď jako normální hatchback. A má skutečné...
Fanoušci závodů Le Mans pozor. Na prodej je vzácný závodní speciál třídy LMP1 Audi R18 TDI Ultra. Tento model ovládl legendární čtyřiadvacetihodinový závod v roce 2011, konkrétní vůz ovšem figuroval jako náhradník, který...
Jedno z nejsilnějších aut na trhu dostalo zvenčí pár a zevnitř spoustu vylepšení. Nová světla přiblížila Audi SQ7 TDI zbytku nabídky značky a uvnitř ho můžete snáze ovládat. Třetí řada sedadel je stále v nabídce a zrychlení...
Tenhle test Audi A6 40 TDI quattro jsme si vychutnali. Auto se pořádně projelo – ať už dělalo parádu na svatbě kamaráda nebo prostě jen tak popojíždělo po Praze, když začínala být doprava zase poprázdninově pekelná, pořád...
Je to fenomén dnešní doby – crossovery a SUV. Jsou vyšší jak karoserií, tak i většinou podvozkem, a mívají pohon všech kol. Audi jich nabízí spoustu a tohle je to nejlepší, co můžete dostat – model SQ8 TDI. Osm válců,...
Audi před pár lety získalo – a dodnes drží – unikát s modelem Q7 V12 TDI. Vznětový dvanáctiválec nabídl úctyhodný výkon; jeho nástupce v současné SQ7 TDI na něj svými hodnotami nemá. Jenže táhne méně hmoty a má...
I přes trvající legislativní boj proti dieselům se Audi v Evropě rozhodlo pro své sportovní modely vyhradit pouze vznětové motory. Po SQ5 a triu vyšší střední třídy naftovou kúru dostalo i kupé S5 a čtyřdveřové S5 Sportback.
Audi na právě probíhajícím detroitském autosalonu ukázalo kromě konceptu obřího modelu Q8 také jedno sériové provedení. Tím je nejsilnější verze sportovně-užitkového Q5. Pod kapotou má přeplňovaný benzínový šestiválec.
Netěšte se na pětilitr, označení 50 TDI znamená 3,0 V6 o 286 koních - tak akorát na to, aby se v A7 jezdilo perfektně přes celou republiku s rozumnou spotřebou. A ve špičkovém komfortu, samozřejmě. Jenže nemá zrovna spolehlivé...
Považovat střed nabídky Q od Audi s relativně slabým turbodieselem za auto leda pro bohaté paničky by bylo nespravedlivým předsudkem, jak si uvědomuji koncem týdne za jeho volantem. Vybavíte-li si Q5 správně, sice bude pořád...
Nové Audi A6 vstoupilo na český trh ve dvou karosářských verzích. Vyzkoušeli jsme tu praktičtější, přičemž společníkem nám byl nejsilnější z dosud nabízených motorizací - třílitrový naftový šestiválec o výkonu 286...
Audi A4 přichází po karosářské verzi liftback v provedení kombi. Jak se povedla praktičtější verze tohoto zástupce střední třídy, jsme zkoušeli ve spojení s druhým nejsilnějším turbodieselem (140 kW/190 k).
Na ženevském autosalonu Audi ukázalo nové kompaktní SUV nazvané Q2. Vrchol z hlediska výkonů u sportovně-užitkových automobilů si ale ingolstadtská automobilka nejspíš schovává na dubnový pekingský autosalon. Tak či tak nabízí...
Audi představilo e-tron – svůj první sériově vyráběný elektromobil • Hodlá konkurovat tradičním německým soupeřům i Tesle X • Interiér navrhl český designér
Audi řeší závadu s naftovými motory a vstřikováním AdBlue (močoviny). Problém se týká zhruba 60 000 modelů A6 a A7, které pohání poslední evoluce šestiválcového TDI o výkonu 200 kW (272 k). Automobilka svolává vybrané vozy ke...
Zatím poslední kapitola ságy Dieselgate se týká Audi A8 předchozí generace s motory 4,2 V8 TDI. Tento motor v A8 překračuje limit emisí oxidů dusíku osmnáctkrát. Během prvního čtvrtletí příštího roku bude dostupná softwarová...
Je tomu rok, co Audi představilo konkurenta pro odvážné, leč úspěšné, BMW X6. Model SQ8 nyní získává sportovní verzi. SQ8 má 435 koňských sil i díky elektricky poháněnému turbodmychadlu.